sobota, 16 lipca 2011

Redaktorki

Czas próbny skończył się wczoraj, więc chciałybyśmy ogłosić wyniki. Zostaje tylko Weronika (MissWeronisia_). Pisze ona najbardziej systematycznie, stara się i dlatego zostaje :)

Nicki_Parciak- cieszyłyśmy się, że piszesz z nami bloga, lecz chodziło nam o systematyczne pisanie, a niestety Ty rzadko coś piszesz. Innych zarzutów nie mamy, tak to wszystko było okej.
Miss_Garbrysia10- nie będę tego komentowała napisałaś 1 post i to jeszcze powitalny.

Weronika witamy na stałe! :D

7 komentarzy:

xxweronikaxx13 pisze...

Dziękuję ! : ) Witam !

MissWeronisia_

Anonimowy pisze...

EEE...ja mam lepsze zajęcie niż pisać na takim ,,niepopularnym'' bloguuu.
Ciesz się Miss_Weronisiu nawet w Royalty nie jesteś.Ale wieli żaal!!

Anonimowy pisze...

I PISZ DOBRZE MÓJ NICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxweronikaxx13 pisze...

co z tego że nie jestem w klubie Royalty. to nie ma nic do rzeczy i nie zmienia faktu że jestem lepsza w pisaniu na blogu jak widać od cb a ty masz diamencik więc myślisz że jesteś lepsza a wcale tak nie jest ..

MissWeronisia_

MissPaulaa1112 - Paula pisze...

Gabrysiu.. Było nie prosić o to stanowisko i pisać jak to Ci zależało na pisaniu na tym blogu. A co do diamencika to świadczy on tylko o tym ile się włożyło kasy na tą witrynę i tyle.. Nie wiem czym tu się chwalić, na prawdę ;)

Anonimowy pisze...

Nie tam diamencik no trudno sorry za mój wybuch.

aluchna pisze...

gratuluje nowej redaktorce