środa, 6 lipca 2011

Metamorfoza MissTeny1997, WartaSwejUrody & Lena.S

Te trzy metamorfozy podam w jednym poście, ponieważ za dużo czasu by mi zajęło wklejania ich osobno.

>MissTeny1997

Przed: Nie wiem dlaczego, ale strasznie podoba mi się Twoja lalka! Jest taka słodka, że nawet błędy mi nie przeszkadzają ^^ No ale trzeba je wymienić.. Nigdy nie maluj całych ust błyszczykiem, najlepiej zostaw kontury, jak zdjęłam fryzurę, to makijaż był trochę nie równy oraz brwi za wysoko.
Po: Nie wiedziałam co mam z Tobą zrobić, jak zobaczyłam, że masz niebieski cień od razu wzięłam się do roboty i tak jakoś wyszło :) Usta pomalowałam delikatnie, ab był mały połysk.

>WartaSwejUrody


Przed: Nie podoba mi się ten pieprzyk i za wysoko rozmieszczony cień na oczach, brwi również były wysoko. Nie lubię tej cery, kojarzy mi się z chińczykami.
Po: Jak zmyłam makijaż to kompletnie nie wiedziałam co mam robić, nie umiem malować tych oczu! Istny koszmar. Wyszło jak wyszło, gdy się na nią patrze, chce mi się śmiać.

>Lena.S

Przed: Gdy Cię zobaczyłam, aż mi się łezka w oku stanęła. Dawno nie widziałam dziewczyny na Stardoll, która z prawie 1000 sp, wyglądała jak by konta nie prowadziła od ok. 2 lat. Tak wtedy wyglądały lalki, które zaczynały :) Ale przechodząc do szczegółów.. Widzę, że nie byłaś Superstar, więc masz tylko szminkę zapewne kupioną, na trzeci dzień członkostwa.
Po: Nałożyłam szkaradne rzęsy, oraz ten dodatek z Sunny Bunny, bo gdy zakładałam okulary bez tego oczy wydawały się takie puste. Tak przynajmniej się zciemniły :) Zmieniłam fryzurę oraz kolor ust..


Mam prośbę do redaktorek tego bloga, aby również zaczęły robić metamorfozy, ponieważ kolejka jedynie się powiększa.

Brak komentarzy: