wtorek, 26 lipca 2011

Metamorfoza Ecia111&Werka1260

Już dawno nie robiłyśmy metamorfoz, więc postanowiłam, że dzisiaj parę zrobię ;)
Przed: Twoja dollka jest ładna, nawet bardzo :) Jedynie co mi się mniej podoba to brwi, są dla mnie trochę za jasne. Tak to wszystko okej!
Po: Zdjęłam okulary, makijaż zrobiłam w podobnych odcieniach, zapomniałam jaki makijaż miałaś na początku, dodałam pudru na policzkach i pomalowałam usta.
Ogólna ocena: 9,5/10
Przed: Nie wiem co napisać.. Ładne są włosy, a tak to nie mam co chwalić. Makijaż, nie wiem czy to makijażem można nazwać, to jedynie tusz i eyeliner.
Po: Masz mało kosmetyków, większość to farby, ale mimo to próbowałam coś "zrobić". Nie jest najlepiej, ale się starałam.
Ogólna ocena: 4/10

Co sądzicie? Lepiej przed czy po?
Zgłaszajcie się ;)

3 komentarze:

Ola ♥. pisze...

Super opinie :)
Lepiej po. :)

Ola ♥. pisze...

a i zgłaszam się do metamorfozy :P

malwina pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy.
1 METAMORFOZA: lepiej przed.
2 METAMORFOZA: lepiej po.
guma_do_zucia