wtorek, 5 lipca 2011

MissWeronisia_

Cześć ! Tu MissWeronisia_ ! Chciałabym powitać wszystkich czytelników. Od teraz będę nową redaktorką na tym blogu ! Mam nadzieję, że mnie polubicie a ja Was nie zawiodę . : ) Mam swojego bloga, na którego serdecznie Was zapraszam : pamietnikistardoll.blogspot.com  . Spodoba Wam się . :) Pomyślałam, że na początek zrobię małe losowanie..

Co trzeba zrobić ? Po prostu napisać w komentarzach pod tym postem ,, zgłaszam się '' i już, gotowe. ;)

Nagrody ;

* 1x 10sd
* 2x 5sd

Mam nadzieję, że będzie duuużo chętnych.

P.S. TYLKO DLA OBSERWATORÓW BLOGA
 

MissWeronisia_

5 komentarzy:

czekoladowaa. pisze...

zgłaszam się !. ;D

martusia998

Blyskotka / Julia pisze...

zg, Blyskotka

aluchna pisze...

zglaszam sie

aluchnaCool

karmelowa pisze...

zgłaszam się : )

MissMoniax3 pisze...

zg sie ;]

MissMoniax3