środa, 6 lipca 2011

Metamorfoza Zuziadelleo10& Madzialol2010

Zrobię tak jak Paula, będzie szybciej. (;
>Zuziadelleo10
Przed: Nie będę oszukiwać, Twoja dollka jest straszna. Straszny jest makijaż oczu, nos, brwi. Reszta jeszcze ujdzie. Usta są ładne, ale akurat tu nie pasują. 

Po: Jest lepiej, ale też nie idealnie. Masz mało kosmetyków, więc nie mogłam się za bardzo wykazać, wyszło co wyszło. Oczy pomalowałam na różowo-pomarańczowy, zmieniłam układ twarzy, kolor włosów.

Ogólna ocena: 3,5/10
Dod. inf.: Kup jakiś puder, pomadkę!

>Madzialol2010
Przed: Twoja dollka nie jest najgorsza, ale mi się za bardzo nie podoba. Usta kolor, jak i kształt, kolor brwi, nos. Makijaż jest średni.
Po: Zmieniłam włosy jak i ich kolor, żeby pasował do brwi. Zmyłam usta, oczy pomalowałam na turkusowo-pomarańczowo. 

Ogólna ocena: 6/10

Bardzo, a to bardzo przepraszam martusię998, ona była przed Madzialol2010 w kolejce. Po prostu źle zobaczyłam, i zrobiłam Madzi pierwszej metamorfozę. Dzisiaj jestem już strasznie zmęczona, nie chciałabym jej odwalić od tak. Jeszcze raz bardzo przepraszam, Tw metka ukaże się najpóźniej jutro. :)

1 komentarz:

czekoladowaa. pisze...

nic się nie stało . ;)

martusia998