poniedziałek, 11 lipca 2011

Metamorfoza martusia998

Na wstępie chciałabym przeprosić, że ta metamorfoza jest tak późno. Mnie nie było, dziewczyny nie zauważyły, że Twoja metamorfoza jest nie zrobiona, i robiły po kolei. Naprawdę bardzo Cię przepraszam :)
Przed: Twoja dolka jest śliczna! Na prawdę baaardzo mi się podoba. Jest taka letnia, wszystko do siebie pasuje. Nie mam żadnych zarzutów, może jedynie lepiej było by bez kolczyka na ustach, ale to już kwestia gustu. :)

Po: Zrobiłam makijaż bardziej ciepły, fioletowo-pomarańczowy. Zmieniłam kolor włosów na jaśniejszy, zdjęłam kolczyka z ust, dodałam w uchu :)

Ogólna ocena: 9,5/10
Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

aluchna pisze...

mi bardzo sie podoba ta metamorfoza ... liczę że martusi też hehe

czekoladowaa. pisze...

no oczywiście, że mi się podoba. ;D