poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Jak to zrobić, aby zobaczyć ile osób aktualnie ogląda naszego bloga?

Postanowiłam zrobić instrukcję jak zrobić, aby zobaczyć ile osób aktualnie ogląda naszego bloga.

1.Wchodzimy na: http://whos.amung.us/
2.Teraz robimy to co na obrazku:
K L I K N I J  A B Y  P O W I Ę K S Z Y Ć

3. Wchodzimy na swojego bloga i na górze klikamy "Projekt"


4. Dodajemy gadżet "HTML/JavaScript"

5. Wybieramy "Edytuj kod HTML"

6. Wklejamy kod i klikamy "Zapisz"

7. Gotowe ! :)

Jeszcze czegoś nie wiecie? Śmiało pytajcie, a instrukcja na pewno ukaże się na blogu :)

5 komentarzy:

AguśkaxD pisze...

Zapraszam na mój blog
www.wspolne-metamorfozy-dla-ciebie.blogspot.com






kolorowa-miss10

MissPaulaa1112 - Paula pisze...

kolorowa-miss10 # Zajrzyj w kartę "regulamin" jesteś zgłoszona jako "spam pod postem"

MissMoniax3 pisze...

Zrobiłam u sb tak ; d
dzięki, że pokazałaś jak to sie robi ; d

Ewelaz pisze...

Fajnie ;)

Anonimowy pisze...

Hej mam pytanie: jak zrobić całkowitą liczbę wyświetleń bloga. Tzn. Ta liczba na czarnym tłem na obserwatorami.
..zuza...