sobota, 30 lipca 2011

Metamorfoza DaruniaFiolet11

Przed :


Te oczy szczerze mówiąc niezbyt mi się podobają. Ten makijaż lepiej by wyglądał na innych. Masz całkiem fajne kosmetyki dlatego mogłam stworzyć coś fajnego. Zobacz : 
P.S  6,5/10

Po :


A więc użyłam dwóch tuszy, czerwonego cienia, którego nałożyłam tuż nad rzęsami, żółtego cienia nad czerwonym i trochę fioletowego w kącikach. Natomiast na usta nałożyłam troszeczkę błyszczyku. Niestety nie miałaś żadnego pudru i żadnych porządnych dodatków więc jest trochę ,,pusto'' ale mam nadzieję, że i tak się podoba. : ) Czekam na opinię w komentarzu także i innych czytelników. 


Metamorfozę robiła : MissWeronisia_

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

J atak nie umiem malowac ; /

xxweronikaxx13 pisze...

hehe ;p próbuj, trenuj a nóż kiedyś się uda . . :)

MissWeronisia_