niedziela, 31 lipca 2011

Metamorfoza julla2242

Przed : Jak dla mnie trochę niepotrzebne te łezki w oczach i rzęsy. Trochę za bardzo widać tą niebieską kredkę. Niepotrzebnie dociągałaś do końca oka. No i oczywiście nie wiem po co te pieprzyki na brwiach. ;p Ale ogólnie jest dobrze.
Po : Zmieniłam kolor włosów, zdjęłam pieprzyki z brwi, wyjęłam łezki z oczu. A jeśli chodzi o makijaż to użyłam również niebieskiego bo oprócz niego masz tylko jasny żółty, którego prawie nie było widać. Błyszczyku również użyłam ale omijałam kontury ust. Czyli tylko w środku. Dodałam 4 pieprzyki : 3 na szyję i jeden pod prawe oko. : ) A na włosy okulary. Mam nadzieję, że się podoba.

Przed :


Po :




Metamorfozę robiła : MissWeronisia_


2 komentarze:

malwina pisze...

Ładniej po.

aluchna pisze...

ładna nawet bardzo