środa, 29 czerwca 2011

Nowa kolekcja MS

Dziś do Starplazy weszła nowa kolekcja MissSixty, podoba się Wam ? :)


Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma 10sd + prow :)


Edit od Sylwii: Nie wiem czy zauważyliście, ale na drugim manekinie (pierwsza strona) jest pasek za 1sd! Myślę, że to kolejny błąd, więc radzę go szybko kupić. :)
Za info dziękuję aluchnaCool.


Edit od Pauli: Cena paska powróciła do normalnej ceny, teraz kosztuje 10sd! Zdążyliście kupić?
Za info dziękuję Blyskotka / Julia.

13 komentarzy:

karmelowa pisze...

mi się podoba, szczególnie żakiet niebieski i jeansy ;)
karmelowa

aluchna pisze...

pewnie wykupie całą kolekcję aha i jest jeden bład pasek kosztuje 1 sd ja go kupiłam i nic mi nie pobrało
fajnie !!!

Anonimowy pisze...

Strasznie mi się podobają te ubrania ♥
Szczególnie skórzana kurteczka i różowa bluzka z kwiatuszkiem na ramieniu :) heh
Patt16

Anonimowy pisze...

Super bardoz mi sie podobąją te rzeczy tylko nie mam sd ;/ I kupilam tylko ten pasek.

Daruniafiolet11

Bałwan ^^ pisze...

ladna :)


Aleksandra17.06

czekoladowaa. pisze...

Mi też bardzo podoba się nowa kolekcja MS, kupiłam już Halter neck dress, MS printed pumps no i pasek oczywiście . ;)

agatka_aparatka pisze...

Jeeej ta kolekcja jest cudna! Kupiłam różową sukienkę i czarny żakiecik i pasek za 1sd ale więcej kasy nie mam ;(

agatka_aparatka

MissMoniax3 pisze...

Kolekcja super !
I to pierwsza paula + ja zobaczylysmyze jest za 1 sd pasek ;]

Anonimowy pisze...

ja tylko pasek kupiłam ;p ale jeszcze kilka rzeczy zgarnę ;p

Blyskotka / Julia pisze...

za 10sd ;< ten pasek

Dorota pisze...

fajne są te rzeczy lae brak sd :(

malwina pisze...

Jak na razie kupiłam tylko ten pasek, ale chce jeszce niebieskie spodnie, różową kurtkę i kostium.
guma_do_zucia

pati pisze...

nie wydaje się wam że na pierwszej stronie biała bluzka co wisi na wieszaku wygląda jak prawdziwa??