sobota, 25 czerwca 2011

"Ciekawy" blog ..

Dziś patrząc przeróżne blogi na Stardoll natknęłam się ba bardzo dziwny blog. Można mieć wyrafinowane słownictwo, może i tzw. Piotr też chciał tego zasmakować, ale niestety mu się to nie udało. Blog cieszy się nawet sporą popularnością.


Oto screeny z bloga, które najbardziej mnie 'zaciekawiły':


" [...] bo w ryja!!! " - Rozwaliło mnie to O_o


"Jestem biczem który ORA !.!"

Hurraraa Hujjaaaa ! Cieszmy się razeeem ! :D


Tu wyłapałam kilka błędów ort., stylistycznych oraz interpunkcyjnych. Piotr sam się przyznał, że nie potrafi pisać poprawną polszczyzną.

Dla ciekawych nazwa bloga jest podana w pierwszym screenie. Nazwa również jest zadziwiająca.. Szczerze, to pierwszy raz jak ją ujrzałam nie mogłam jej przeczytać :D

Znacie jeszcze blogi, które są warte uwagi? 

Brak komentarzy: