wtorek, 7 czerwca 2011

Metamorfoza cutienkisses247


Przed: Gdy zobaczyłam Twoją Doll'kę wyglądałam dosłownie tak: O_o Strasznie mi się ona nie podoba. Co do oczu to miałaś fajny pomysł, ale wyszły Ci tzw. dymki, co mi się kompletnie nie podoba. Usta źle pomalowane, błyszczyka nie powinnaś dociągać po same kontury ust. Policzki również nie wyglądają ładnie. Kolczyki.. Już chyba na każdym blogu z metamorfozami jest napisane, że kolczyków, ani żadnej innej biżuterii (oprócz do włosów) nie nakłada się na włosy.
Po: Zmieniłam kolor włosów na czarny. Wszystkie części twarzy (nos itd) poprzysuwałam do siebie, co dało o wiele lepszy efekt niż 'przed'. Oczy pomalowałam ciemnymi kolorami, bord i czerń. Delikatnie umalowałam policzki, oraz usta.

Dod. info.: Części twarzy są bardzo pospolite, co robi się nudne. Powinnaś lekko obniżyć brwi, ja tego nie zrobiłam, ponieważ mając nałożoną tą fryzurę po prostu się nie da, a zależało mi, aby Ci ją założyć.

Ogólna ocena 5/10

Co o tym myślicie? Lepiej przed, czy po?
Zgłaszajcie się, komentujcie oraz dodawajcie do obserwatorów :)

3 komentarze:

FakeTrue pisze...

wiem, to było na szybkiego robione i w sumie bardziej podoba mi się po :D naprawdę super i zaraz sobie poprawie :D

MissSylwiaa pisze...

fajnie, że Ci się podoba i dziękujemy za dodanie się do obserwatorów :)

Ewelaz pisze...

Śliczna metka :P