piątek, 24 czerwca 2011

Nabór na redaktorów

Cześć :) Jak widać po tytule poszukujemy redaktorów.
Wymagania:
- wiek min. 12 lat 10lat
- min. 2000 sp
- sd, sm na konkursy
- dużo wolnego czasu
- robienie screenów, spoilerów i metamorfoz
- umiejętność posługiwania się bloggerem

Spełniasz te kryteria? Zgłoś się.

W zgłoszeniach podawajcie:
1. Imię, nick na Stardoll, wiek, starpunkty
2. Co mogłabyś/ mógłbyś wprowadzić nowego na bloga
3. Nazwę bloga (jeżeli posiadasz) 
4. Ile jesteś w stanie poświęcić czasu i sd/ sm na bloga

Chętne osoby mogą zrobić Pauli lub Sylwii metamorfozę, lecz nie jest to konieczne.

Wyniki 3 lipca
Edit: Trzeba mieć min. 10lat :)

9 komentarzy:

pati-lol pisze...

Hej jestem pati-lol a tak w realu Patrycja ;) Mam 14 lat a starpunktów
3788. Co mogłabym wprwadzić an bloga .. hm myśle że przydała by się lista osób które najbardziej komentują bloga. W ten sposób można je wyróżnić. Co jeszcze .. hm może jakieś konkursy związane z modą ? Może comiesięczne konkursy na lalkę danego miesiąca w którym oceniamy jak się lalka prezentuję tj. ubranie makijaż. Oczywiście dana osoba wygra nagrodę.
Czasu mam bardzo dużo tylko teraz CHYBA 8.07 pojadę na 2-3 tygodnie ale to nie jest pewne. W każdym razie na stardoll wchodzę rano po południu wieczorem.. codziennie :)
Umiem robić metamorfozy screeny ale niestety mam problem ze spoilerami. Ale to się zmieni ! ;D

Nie posiadam bloga. Jestem w stanie poświęcić dużo Sm ale niestety na razie nie Sd. bo obecnie nie jestem SS .. to przez te wakacyjne wydatki. Ale jeżeli chodzi o sm to na dwóch kontach mogę je poświęcać na konkursy. Czasu mogę również poświęcać duużo.

Mam pytanie. Jeżeli wybierzecie redaktorkę to na okres próbny ??.


Pozdrawiam i mam nadzieję iż weźmiecie mnie od uwagę.! :)

Anonimowy pisze...

1.Daria
DaruniaFiolet11
12
991
2.Stylizacje z nowymi hb wyborami dnia.
Pomóc w metamorfozach.
Urodziny.
3.metamorfozy-daruniafiolet11.blogpsot.com
4.Czasu sporo
Sm mam też całkiem dużo
Sd na duże konkursy.

DaruniaFiolet11

xxweronikaxx13 pisze...

Cześć ! Nazywam się Weronika i mam 14 lat. Na stardoll jestem MissWeronisia_ . Mam 3401 starpunktów. I mam dużo wolnego czasu a na bloga mogę poświęcić duużo czasu . :)) Umiem się poasługiwać bloggerrem no i umiem oczywiście robić screeny. Mam kilka pomysłów na konkursy i mam swojego bloga : pamietnikistardoll.blogspot.com .


MissWeronisia_

Anonimowy pisze...

Witajcie dziewczyny ! Na imię mi Natalia, mam prawie 12 lat. Na Stardoll kryję się pod nickiem Nicki_Parciak. Mam 3508 sp, które ciągle rosną. Na tego bloga miesięcznie poświęcałabym ponad 300 sd, 1000 sm i kilka cennych DKNY, LE, ANTIDOTE I ELLE. Na Stardoll jestem codziennie ok. 8h, więc czasu dużo mam. Gdziekolwiek jestem, mam swojego laptopa z internetem. Umiem robić spoilery, screeny i metamorfozy. Umiem posługiwać się bloggerem od ponad 2 lat. Na nowego bloga prowadzić mogłabym artykuły,stylizacje na gwiazdę i wiele, wiele innych ! Jestem współautorką bloga plotkarskiego redglassess.blogspot.com


~ Nicki_Parciak

pati pisze...

HEJKA!!!!Mam na imię Patrycja,Pati,Pata mam 13lat.Na Stardoll mam 1207sp(Starpunktów)Na Stardoll znajduje się pod nickiem Emmila2000.Umiem i uwielbiam posługiwać się blogerem.Na bloga dodała bym więcej konkursów liste najaktywniejszych komentatorów i więcej darmówek.Na Stardoll jestem ponad 9h dziennie i z tych 9h Bym poświęciła 8h.Kase mam tylko w Sm ni niestety mam aż jej 997.Dziękuje za uwagę Pati

Emmila2000

pati pisze...

HEJKA!!!!Mam na imię Patrycja,Pati,Pata mam 13lat.Na Stardoll mam 1207sp(Starpunktów)Na Stardoll znajduje się pod nickiem Emmila2000.Umiem i uwielbiam posługiwać się blogerem.Na bloga dodała bym więcej konkursów liste najaktywniejszych komentatorów i więcej darmówek.Na Stardoll jestem ponad 9h dziennie i z tych 9h Bym poświęciła 8h.Kase mam tylko w Sm ni niestety mam aż jej 997.Dziękuje za uwagę Pati

Emmila2000

MissMoniax3 pisze...

HEJ ;)
Na stardollu jestem MissMoniax3 a w realu nazywam się Monika za 2 lata chce Tez na 2 imię Dagmara ; )
Mam 14 lat,czyli chodzę do gimnazjum
mam 2598 sd. Jestem miłą dziewczyna, moje zainteresowania to sport,zwierzęta ;) Na stardoll miesięcznie mogła bym poświęcać hmm.. 50 sd lub więcej za to mogłabym robić dużo konkursów za sm ;> Prowadziłam bloga którego założyłam ale przestałam,ponieważ nikt z redaktorów nie pisał i nie chciałam pisać tam sama. www.metamorfozy-missmoniax3.blogspot.com
Umiem posługiwać się blogiem oraz robić screeny i metki dollkom ;)
Myślę,że uznacie moją wypowiedz ;d
Paa ;**

Modowa Inspiracja;) pisze...

Hejka;p Jestem Marlena a na stardoll mam nick :crazyemo17 .;D Mam 15 lat a już 17 lutego 16;p Mam 2716 starpunktów;D Na bloga mogłabym wprowadzić wiele nowych gadżetów, które aż kuszą aby ich użyć;D Można także dać wiele reklam, konkursów oraz wiele innych ciekawych rzeczy, które pozwolą nam zdobyć większą liczbę obserwatorów;D

Posiadam bloga o opisach i inspiracjach ale go nie rozgłaszam ponieważ służy tylko mi i mojej przyjaciółce;D oto jego adres:

http://magiczneopisy.blogspot.com/

Mam dużo wolnego czasu <co nie znaczy, że moje życie opiera się tylko na stardoll? Prowadzenie blogów i stardoll to moje hobby więc jestem w stanie poświęcić parę godzin dziennie bo dostęp do internetu mam w każdej chwili;))

Metamorfozy umieszczę na swoim blogu;D

Pozdrawiam crazyemo17 ; D

Madzialol2010 pisze...

Zgłaszam się, nie będę dużo wypisywać ponieważ, zgłaszam swoją kandydaturę missSylwii, czyli o modowej redaktorce. Mam 15 lat, 3000sp i dużo sm i sd. Mam teraz mnustwo wolnego czasu, który prawie cały przesiaduje na stardoll. Mam już pomysł na konkurs :) Pozdrawiam