poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Vintage

Vintage- styl, który początkowo zaistniał w modzie. Polega na noszeniu ubrań z innej epoki albo stylizowanych na takie oraz łączeniu stylów pochodzących z różnych epok.
Inspiracja pewnym okresem czasu minionego wieku owocuje ciekawymi projektami. Spośród dziesiątek zdjęć, jakie oglądałam, wybrałam kilka, które najbardziej mnie zaciekawiły. Nie we wszystko bym się ubrała, ale uważam, że wygląda świetnie i może być obiektem kolejnych inspiracji. 

Ładne, prawda? Mi osobiście ten styl się bardzo podobna, jest taki oryginalny, kolorowy. W sklepach pojawiają się już takie rzeczy, które szczerze Wam polecam.
Jeżeli chcecie mogę też zrobić stylizację na Stardoll w stylu Vintage :)

5 komentarzy:

glimciaq14 pisze...

również podoba mi się ten styl. ;) stworzyłam nawet stylizację na stardoll wzorując się na tym drugim zdjęciu, trochę mi nie wyszło ale przynajmniej się starałam. XD ogólnie, ciekawa notka. ;)
glimciaq14

miley7898 pisze...

bardzo podoba mi się ten styl choć nie jestem pewna czy by do mnie pasował . :)

aluchna pisze...

bardzo ładny ten styl spróbuje wymyślić z moich ciuszków podobną stylizację

obojętna pisze...

super strasznie mi się podoba!!!

ania pisze...

bardzo ładne, tylko szkoda, że w sklepach nadal mało jest takich ubrań, a jeśli już są to czasem w niebotycznych cenach
ancia444