niedziela, 28 sierpnia 2011

Neon żółty

Neony- kolory pełne życia i inspiracji. Dziś chciałabym opisać jeden z nich:
żółty
Jak każdy wie z podstawówki, żółty kolor jest kolorem podstawowym. Można go wykorzystać jako ton ciepły i zimny. Jak zapewne każdemu z Was, kojarzy się on ze słońcem, można go również upodobnić do słonecznika ;)
Pragnę przedstawić ciuchy w kolorze neonowym żółtym, które znajdziemy w Starplazie. 


Ciuchy w tym odcieniu nie są najpiękniejsze, lecz można je bardzo fajnie wykorzystać :)
Szczególnie podobają mi się leginsy, spodenki oraz dwie pierwsze torebki od góry.
Nie wpadła mi w oko bluzeczka z Archive, ale znalazłam pomysł na stylizację z nią. Myślę, że się spodoba.

I co o tym myślicie? Połączyłam czerń z żółcią.
Sądzę, że to był dobry pomysł, ponieważ bardzo do siebie pasują.
Postawiłam na elegancję.



Co myślicie o tym zestawie?
Podobał Wam się artykuł? Chcecie więcej? :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

WoW to jest bardzo świetny komplet *.*

oczywiście że chciałabym żebyś robiła więcej takich stylizacji... ;)






ali_888

ania pisze...

Twoja stylizacja jest przepiękna.
Bardzo podobają mi się również te żółte ubrania
ancia444

klaaudiaw1 pisze...

super :D

klaaudiaw1

...Fraise... pisze...

Fajne ubranka i stylizacja :)

...Fraise...

aluchna pisze...

śliczny komplecik !!!!


masz dobre wyczucie stylu

miley7898 pisze...

super stylizacja i nawet kilka ciekawych ubrań - napewno kupię . miley7898