wtorek, 30 sierpnia 2011

Miss Stardoll World

Pierwsza runda MSW właśnie się rozpoczęła. 

Jest ona na podobnej zasadzie, jak CG. Jeżeli uważamy, że ktoś zasługuje na miano MSW musimy kliknąć na taką koronę w jego apartamencie:


Zwycięzca otrzyma:
- 12 miesięczne członkostwo SuperStar
- iPod touch z Twoim imieniem jako zwycięzcą
- Stardoll Royalty, 1000 Stardollarów i 2000 Starmonet
- Miss Stardoll World 2011 wygrywa koronę i specjalną szarfę
- Ubieranka z Twoją dollką jako Miss Stardoll World
- Zestaw niesamowitych kreacji i zaproszenie do pisania w StarBlogu na Stardoll

    Admini przewidzieli 2, jak i również 3 miejsce
    2 miejsce:
    - Darmowe Członkostwo Superstar na 6 miesięcy
    - Status Royalty
    - 500 Stardollarów
    - 1000 Starmonet
    - Korona i szarfa


    3 miejsce: 
    - Darmowe Członkostwo Superstar na 3 miesiące
    - Status Royalty
    - 300 Stardollarów
    - 600 Starmonet
    - Korona i szarfa

    Do mnie zaczęły przychodzić mnóstwo próśb o głosy, chociaż i tak myślę, że wygrają same sławne osoby. Ja jakoś strasznie się nie będę starała, a Wy? :)

    3 komentarze:

    AguśkaxD pisze...

    Ja też nie, bo szanse żebym wygrała są maciupeńkie.

    aluchna pisze...

    ja chociaz próbuje mieć głosy bo niektórzy się później wysmiewaja że
    masz mało głosów czy cos takiego jeśli nigdy nie byłam covergirl albo national covergirl nigdy napewno nie wygram msw !!! a tak propo są o wiele lepsze nagrody niż rok temu

    ania pisze...

    nagrody są zachęcające, ale nie mam pieniędzy w realu, żeby wykupić sobie reklamę czy coś nigdy nie byłam rozpoznawalną postacią, więc realnych szans na wygranie nie mam
    ancia444