sobota, 7 maja 2011

Wywiad z Alex.Hall1995

MissSylwiaa: Skąd się dowiedziałaś o Stardollu?
Alex.Hall1995: Od mojej dobrej przyjaciółki ;-) Pokazała mi ponad rok temu pewnego grudniowego dnia ;P
MissSylwiaa: Co Cie w nim najbardziej denerwuje?
Alex.Hall1995: Admini. Zdzierają z nas, popełniają mnóstwo błędów, a gdy mamy dobre pomysły co do zmian na stardollu, nie zwracają zazwyczaj na to uwagi tylko robią swoje i często wychodzi to tak, że jest gorzej niż było.
MissSylwiaa: Jak to się stało że pisałaś bloga razem z Gabisią9?

Alex.Hall1995: Gdy zaczęłam pisać przyjaźniłam się już z Nią. Założyłam własnego bloga, ale szukałam takiego gdzie by mnie ktoś przyjął, abym zdobyła doświadczenie. I Gabi mnie wtedy przyjęła.
MissSylwiaa: Czy byłaś kiedyś CG? Jeżeli tak to jak przebiegała Twoja "kampania" ?
Alex.Hall1995: Nie byłam ;P Nie chcę w jedną statuetkę pakować masy czasu i pieniędzy. Wolałabym wygrać naturalnie, bez robienia czegokolwiek, ale to raczej niemożliwe teraz, kiedy w jednym dniu tak dużo ludzi stara się zostać CG, reklamując się gdzie się da ;P
MissSylwiaa: Czy dasz innym stardollowiczom jakieś rady jak powinni się ubierać? (chodzi o lalki)
Alex.Hall1995: Tak. Przygotowuję właśnie na swojego bloga artykuł o modzie ;P link

Serdecznie dziękuję Alex.Hall1995 za udzielenie wywiadu :)

1 komentarz:

MissMoniax3 pisze...

ale super ; )