wtorek, 10 maja 2011

Witam, witam...


Z wielkim żalem i smutkiem oznajmiam, iż "na pokład" przybyła nowa osoba. Jestem nią ja, xibuxino, a w świecie niestardollowym- Ola. Cóż mogę o sobie powiedzieć... Mam 17 lat, zero doświadczenia życiowego, mieszkam w Słubicach, bla bla bla. Nie będę Was zanudzać, tylko przejdę do konkretów. Na blogu będę zajmowała się metamorfozami makijażu i ewentualnie ubioru (jak mi się będzie chciało albo jak kogoś polubię). Od razu zaznaczam, że nie będę w stanie zamienić każdej stardoll'owej istoty w przepięknego łabędzia, za którym biegałby sam Hugh Hefner albo John Travolta. Nie, nie dlatego, że nie potrafię. Po prostu jestem leniwa.



Jeśli chcesz metamorfozę, masz jakieś uwagi, chcesz mnie zwyzywać, wyśmiać i cholera wie co jeszcze- pisz na e-maila xibublog@op.pl.

Brak komentarzy: