niedziela, 4 września 2011

Makijaż

Postanowiłam dodać dla was instrukcję makijażu.
Inspirowałam się tym makijażem :
Oto kosmetyki jakich użyłam:

Zaczniemy od makijażu oczu:
1. Malujemy powiekę żółtym cieniem w postaci kredki .
2. Nakładamy trochę jasnego, zielonego cienia.
3. Malujemy kreskę pod okiem jasno-niebieską kredką.
4. W kącikach zewnętrznych oczu na dole malujemy turkusową kreską.
5. Na powieki dodajemy troszkę ciemniejszego zielonego cienia.
6. Malujemy rzęsy.
Teraz usta:

1. Malujemy usta jaskrawą, różową szminką.
2. Nakładami 1 warstwę beżowej szminki .

Policzki pomalujcie jak chcecie. Ja użyłam takich różów jakie są w pokazanych kosmentykach.

Oto efekt końcowy:
Ja dodałam te kolczyki i tą fryzurkę, ale wy możecie dodać inne dodatki i fryzury ;)

Już nie długo następny makijaż, być może jeszcze dzisiaj.

Jak wam się podoba?

1 komentarz:

aluchna pisze...

mi się bardzo podoba ładny :)