poniedziałek, 5 września 2011

Makijaż 2

Dzisiaj dodaję nową instrukcję na makijaż. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Nie jest on trudny i uwierzcie mi, robi się do dosłownie 5-10 min.
Tym makijażem się inspirowałam :




Kosmetyki:

Zacznijmy od oczu:
1. Malujemy kreskę eye-linerem.
2. W kącikach malujemy powieki żółtym cieniem .
3. Czerwonym cieniem malujemy dalszą część powieki.
4. Na czerwony cień nakładamy pomarańczowy.
5. Malujemy rzęsy.

Teraz usta:
1. Malujemy usta czerwoną szminką.
2. Nakładamy jedną warstwę cielistej ( pomarańczowej jak ktoś by nie wiedział ) szminki.

Policzki pomalujcie sobie jak chcecie. Ja użyłam pokazanych wyżej brązerów do policzków.

Oto efekt końcowy:
Ja dałam te włosy i nic innego nie dodawałam, bo nie miałam pomysłu. Myślę, że makijaż jest dosyć prosty, ale efekt jest ładny ;)

Jak wam się podoba??  Możecie mi napisać na jaki makijaż ( kolor, bardziej wieczorowy , na co dzień ) chcielibyście instrukcję . Ja się dostosuję ;)

1 komentarz:

aluchna pisze...

ładny może skorzystam