środa, 27 kwietnia 2011

Nabór na redaktorów

Nowa redaktorka się nie sprawdza, więc chciałabym przyjąć kogoś innego.
Potrzebne mi są 2, nawet może 3 redaktorki/redaktorzy : )
Szukam osób, które:
- mają dużo wolnego czasu i mogą poświęcić go na bloga
- są już obeznane na Stardoll (min. 700sp)
- umieją robić screeny, dodawać spoilery, obrabiać to w jakimś programie graficznym
- mieć trochę sd na konkursy
- pisać "po polsku", czyli bez błędów ortograficznych
- pisać ciekawie- mieć doświadczenie w pisaniu bloga, lub po prostu wiedzieć co i jak. ;)

W zgłoszeniach napiszcie:
1. Swój nick, imię, wiek (min. 12 lat), coś o sobie.
2. Dlaczego chcesz zostać redaktorką?
3. Co możesz zrobić dla bloga? (nowego)
4. Napisać dlaczego wg. Ciebie spełniasz moje kryteria, czyli o swoim doświadczeniu, możesz dodać coś od siebie. :D
Czekam, na Wasze zgłoszenia. ;*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hey mam na imię Stefa ( filretka )
Mam 14 lat . Kocham blogować i modę.Planuję zrobić wiele konkursów i innych ciekawych rzeczy. Chcę być redaktorką bo spełniam kryteria i chce zrobić coś więcej... Prowadziłam kilka blogów newet niektóre osoby znają mnie na stardoll

Anonimowy pisze...

mam 2373 sp

julamag2 pisze...

1Mam 12 lat, zwą mnie julamag2(w realu Julka), interesuje się stardoll, koszykówką.
2Chcę być redaktorką, bo fajnie jest pisać bloga.
3Mogę zrobić różne poradniki(jak mieć łany album itd., jak się ładnie i tanio ubierać)drużyna się rozpadła, blog też.
4Pisałam już bloga, ale niestety Umiem wstawiać obrazki, wiem skąd się biorą spoilery, mam około 2051 sp

julamag2 pisze...

1Mam 12 lat, zwą mnie julamag2(w realu Julka), interesuje się stardoll, koszykówką.
2Chcę być redaktorką, bo fajnie jest pisać bloga.
3Mogę zrobić różne poradniki(jak mieć łany album itd., jak się ładnie i tanio ubierać)
4Pisałam już bloga, ale niestety drużyna się rozpadła, blog też. Umiem wstawiać obrazki, wiem skąd się biorą spoilery, mam około 2051 sp
sorka, zatamten post, ale jak widać blogger przeręcił kolejność paru słówek ;)